piątek, 23 maja 2014

słownik zbuntowanego bąbla

NIE - nie, tak, może, chcę później, chcę co innego
OSI - otwórz proszę
KOO - mleko
KA - kaczka
KAA - kaszka
KA-A - piłka
KI - dziewczynki lub włącz mi Krainę Lodu
MAMI - to jest mamy
TATI - to jest taty
USTA - chcę posmarować usta szminką
NOS - wytrzyj mi nos
SPI - śpi, względnie ma tylko oczy zamknięte
SIUSIU - nocnik, albo zrobiłam coś w pieluchę, czasem znaczy chce na nocnik, ale rzadko w tym znaczeniu używane
CIAPCIA - babcia, a właściwie prababcia
KOŃ - koń, względnie słoń
MIŚ - miś
DAJ - daj proszę, ale już!
MASZ - proszę
CZEŚĆ - dzień dobry, do widzenia, cześć
DADA - idę na spacer
PA PA - no to ja już spadam, ewentualnie idź już sobie
ŁOJ - ale się przewróciłam, to stało się samo, nie mam z tym nic wspólnego
SUŁO - zepsuło się
AKUK - a kuku!

8 komentarzy:

  1. Dużo tych słówek;) Nie mogę się doczekać, aż mój zacznie być bardziej rozmowy. No-ale Koń względnie słoń rządzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słówek jest jeszcze więcej chyba, tylko w języku, którego nie umiemy zrozumieć.

      Usuń
  2. Imponujący zasób słów, brawa dla córuni :) Pozdrawiam całą diabelską rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha ciapcia :)))

    ja uwielbiałam jak dzieciaki przekręcały słowa, syn śmiesznie mówił "biedronka" ...na swój nie do podrobienia sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta - poważna sprawa z tym malowaniem ust ;) Mała modnisia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez Nianię, która maluje usta szminką przed wyjściem na spacer. Dzieci uwielbiają robić to co dorośli.

      Usuń